Se incarca...

Politica de retur

 Returnarea produselor

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Cum returnezi produsele vandute de Magoland 

Returul produselor Magoland in cativa pasi:

1.    Verifica conditiile de retur Magoland, asigura-te ca produsul indeplineste conditiile de retur de mai jos.

2.    Completezi formularul de retur din contul deschis pe site, asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur

3.    Specifici in formular una dintre optiunile de retur: schimb cu un produs diferit vandut de Magoland sau rambursarea sumei de bani platite la cumparare. 

4.   Contravaloarea returnata este agala cu valoarea produsul si nu include costurile de trasport.

5.   Contravaloarea returnata o ve-ti primi sub forma de vaucher valoric, in baza lui puteti achizitiona orice alt produs din magazin.

Produsul returnat trebuie sa fie  NOU, in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Cererea de retur trebuie trasmisa catre QLEX POWER SRL in maxim 14 zile de la primirea produsului.

Dupa receptionarea returului produsului, acesta trebuie supus unei expertize tehnice facuta de service-ul furnizorului pentru a se constata starea acestuia.

Expertiza poate dura intre 1 si 7 zile lucratoare de la receptionarea coletului returnat. Daca dupa expertiza service-ul, acesta trimite catre QLEX POWER SRL devizul de expertiza. Devizul de expertiza poate contine costuri de expertiza, care vor fi suportate de client si care vor fi scazute din valoarea sumei de restituit.

Daca produsul indeplineste conditiile de retur, adica a fost returnat in aceeasi stare in care a fost primit, si nu au existat cheltuieli suplimentare de expertiza ce ar trebuii scazute din suma totala, clientul poate cumpara alt produs din magazin sau in termen de maxim 30 de zile se returneaza bani in contul clientului. Banii se returneaza intr-un cont bancar comunicat de client.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

-  contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

-  furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

-  furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

-  furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

-  furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;

-  furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

-  furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;

-  contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere.

Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

-  furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

-  furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;

-  furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Consumatorul informeaza SC QLEX POWER SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de returnare produs si trimiterea acestuia prin email la comenzi@magoland.ro

Atentie!

Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită.

Returul produselor se poate face prin curier (nu posta), iar costurile cad in sarcina consumatorului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Va rugam ca in momentul expedierii coletul sa contina urmatoarele documente/date:

1. Copie dupa factura

2. Certificatul de garantie al produsului in original

De retinut:

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

De aceea, inainte de a returna un produs citeste conditiile de retur specifice produsului, detaliate mai jos

Conditii generale care se aplica tuturor produselor:

Serviciul de retur al produselor achizitionate online se aplica tuturor clientilor nostri persoane fizice, conform legislatiei in vigoare.

Poti returna produsele in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier, numai daca esti persoana fizica si in baza cererii de retur plasata in contul de client din magazin. Asadar, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii produsului. 

Poti returna orice produs pe care il primesti cu defect de fabricatie, in termen de 1 de zile de la data livrarii dupa ce ai informat in scris QLEX POWER(magoland.ro) despre defectul constat. 

Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile. 

Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, acesorii, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate. 

Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile. 

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate. 

Verifica mai jos care sunt conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca produsul tau.

Electrocasnice de mari dimensiuni: aparate frigorifice, masini de spalat vase, aragazuri, cuptoare cu microunde, hote, masini de spalat rufe, aspiratoare.

         Aceste produse se pot returna doar sigilate. Daca le-ai desigilat si nu au fost instalate/ montate trebuie sa specifici acest lucru in cererea de retur.

Electrocasnice de mici dimensiuni pentru bucatarie, espressoare de cafea fiare de calcat si alte aparate mici

        Aceste produse se pot returna doar sigilate. Daca le-ai desigilat si nu au fost instalate/ montate trebuie sa specifici acest lucru in cererea de retur. 

Produse pentru climatizare si boilere

     Aceste produse se pot returna doar sigilate. Daca le-ai desigilat si nu au fost instalate/ montate trebuie sa specifici acest lucru in cererea de retur.

Sport si activitati in aer liber

     Poti returna orice produs din aceasta categorie daca nu l-ai folosit, sigilat, insotit de eticheta originala, nedeteriorata si celelalte elemente de identificare atasate 

Mobilier, saltele, decoratiuni, covoare & textile

     Poti returna orice produs de mobilier daca este sigilat. Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si montate 

Produse pentru iluminat si electrice

     Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate 

Sisteme sanitare

     Poti returna chiuvetele, bateriile, cazile, cabinele de dus, vasele de toaleta, uscatoarele si celelalte accesorii sanitare doar daca sunt sigilate 

Produse pentru curatenie si intretinere

    Nu se accepta retur.

Produse pentru gradinarit

     Poti returna produsele pentru gradinarit, mobilierul de gradina, gratarele si accesoriile doar daca sunt sigilate

     Nu putem accepta ca retur plantele si florile 

     Nu se accepta retur la consumabile, uleiuri si carburanti.

Scule electrice si unelte     

     Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate. 

     Nu se accepta retur consumabilele, uleiuri si carburanti.

Auto

     Poti returna orice produs din aceasta categorie, daca acesta este sigilat.

     Nu se accepta retur consumabilele, uleiuri si carburanti. 

Retelistica si produse de supraveghere

         Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate 

Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie

     Produsele din aceasta categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate  

Produse cumparate cu vouchere / carduri cadou

     Fiecare produs din aceasta categorie se returneaza conform conditiilor de retur specifice categoriei din care face parte

     Daca produsul a fost achitat integral cu voucher, fara sa mai fi fost nevoie de plata unei diferente de bani, iti reactivam voucherul si il poti refolosi. Daca termenul de utilizare a voucherului a expirat, nu il vei mai putea folosi.

     Daca produsul a fost achitat partial cu voucher, iti reactivam voucherul si iti restituim suma pe care ai achitat-o. Daca termenul de utilizare a voucherului a expirat, nu il vei mai putea folosi. 

Carduri cadou

     Cardurile cadou nu pot fi returnate