Garanția produselor
Garantie si service postvanzare
Produsele care au fost incercate, utilizate, etc indiferent de numarul de ore se supun garantiei si nu se pot returna.
Conditiile de garantie sunt conform legii, O.G. 21.1992, Legea 449/2003
Garantia produsului va fi pierduta daca:
1. Pierderea certificatului de garanţie sau a facturii de cumpărare. Nerespectarea acestor condiţii face ca produsul să fie scos din garanţie.
2. Intervenţia asupra produsului de către persoane sau unităţi service neautorizate
3. Modificarea, ştergerea sau înlocuirea seriilor produsului
4. Acţionarea asupra reglajelor fixate de producător
5. Utilizarea unor piese de schimb, lubrefianţi, combustibili, consumabile, accesorii diferite de cele recomandate de producător / importator
6. Nerespectarea de către cumpărător a instrucţiunilor de instalare, punere în funcţiune, utilizare, intreţinere, manipulare, transport şi depozitare, precum şi a domeniului de utilizare, cuprinse în documentaţia ce însoţeşte produsul la cumpărare (suprasolicitarea, neefectuarea la timp a operaţiilor de întreţinere, utilizarea în medii necorespunzătoare care nu sunt conforme cu indicaţiile date de producător;
7. Defecţiunea se datorează neglijenţei utilizatorului sau nerespectării recomandărilor din ghidul de utilizare şi întreţinere
8. Utilizarea produsului în alte scopuri decât cele pentru care a fost proiectat şi fabricat sau folosirea acestuia în alt domeniu de utilizare, decât cel înscris în prezentul certificat. Deteriorări sau modificări care afectează modul de funcţionare al utilajului, performanţa şi durabilitatea sa
NU fac obiectul garantiei:
Uzură normală, reglajele periodice şi consumabilele nu fac obiectul garanţiei
Consumabilele si accesoriile.
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul in care Veti primi la livare pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrelor de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie.
Certificatele de garantie sunt emise de catre producatori, produsul defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa comenzi@magoland.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Exceptie fac produsele despre care primiti informatii ca garantia este asigurata de magoland.ro si in acest caz pentru persoanele fizice, factura este suficienta pentru a beneficia de garantie.